ТОМАС СТИВЕНС НА 4 ЈАНУАРИ 1886 СТАНА ПРВИОТ ЧОВЕК КОЈ СО ВЕЛОСИПЕД ГО ОБИКОЛИ СВЕТОТ

WEB Телевизија во живо

Бројни земји, нови култури, специјалитети специфични за земјата, прекрасни глетки, искуства за паметење, што крие овој наш свет? Замислете да го посетите сето ова, и тоа само на две тркала. Дали би се осмелиле? Еден човек го направи тоа. Британецот Томас Стивенс ја започнал својата авантура во 1884 година на пени-фартинг (првата машина наречена „велосипед“). Томас со себе имал само два пара чорапи, резервна кошула, револвер и кабаница која била двојна, шатор и кревет.

 Прво решил да го вози својот велосипед од западниот брег на САД до источниот брег, вкупно растојание од 5.953 километри. За да пристигне во Бостон му биле потребни 103 дена. И покрај тешкотиите, лошите услови на патот поради кои често морал да пешачи, кај него се разбудила голема желба. 

А и денес, кога условите се многу подобри, малкумина велосипедисти би се одлучиле за вакво нешто. Стивенс стана атракција. За своите авантури постојано пишуваше написи за весник, а јавноста му обрнуваше внимание. Производителот на велосипеди Алберт Поуп одлучи да го финансира патувањето на Стивенс низ светот. За него ова беше идеална можност, која не ја одби. Реклама за велосипеди од Колумбија во 1885 година, произведена од компанијата Pope Manufacturing Company од Чикаго: Никој и ништо не можеше да го спречи. Километар по километар и овој човек успеал да помине вкупно 22.000 километри, од Април 1884 до Јануари 1887.

Бесплатно преземање е дозволено со задолжително цитирање на медиумот и хиперлинк до оригиналната содржина на tvnova12.mk.

За сите споделени фотографии (графики), ТВ Нова 12 има екслузивно право да ги користи или истите се превземени од социјалните медиуми, запазувајки го кодексот на "фер употреба" - корисни за општеството (ТВ НОВА 12 има за цел да информира и известува и употребата на фотографиите (графиките) е исклучливо за некомерцијални цели).
Доколку, материјата на фотографиите (графиките): навредува, нарушува углед, или негативно отсликува состојба, или не е запазено авторското право Ве молиме контактирајте не, за да соодветно реагираме!

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *