Младинските работни акции беа создадени за време на НОБ, а беа особено популарни по завршувањето на Втората светска војна и имаа за цел да ја обноват и изградат економијата, инфраструктурата, научните, спортските, културните и забавните објекти во Југославија. Во првите повоени федерални трудови акции, милиони млади луѓе изградија автопати, железници, фабрики, дури и цели градови.
Најголемите федерални трудови акции се одржале во периодот од 1946 до 1952 година.
Првата младинска работна акција (ОРА) во повоена комунистичка Југославија ја започна изградбата на пругата Брчко-Бановиќи. Железничката пруга Брчко – Бановиќи е првата пруга во северна Босна со должина од 92 километри. Во акциите учествуваа околу 62.000 млади луѓе од Југославија. За време на изградбата, ископани се 1.361.680 km² земја и 134.460 km² камен, изградени се два тунела со должина од 667 метри и 22 моста со вкупна должина од 445 метри.
Работите беа завршени во рекордно време, а првиот воз помина низ оваа пруга на 7 ноември 1946 година. Подготовките започнаа на 1 април, а тој датум подоцна беше прославен како ден на младински работни акции. Веќе на 12 април, првите инженери излегоа на терен. За 18 дена ја одбележаа трасата на идната пруга на нејзините главни делови за да ги вработат првите работни бригади.