ВAKА ЌЕ ИЗГЛЕДА ВЕЛОСИПЕДОТ ВО ИДНИНА, МОЖНОСТ ДА СЕ РАСКЛОПИ И СТАВИ ВО РАНЕЦ, ИЛИ СО МОТОР НА СОЛАРНА ЕНЕРГИЈА И ВГРАДЕН КОМПЈУТЕР.
Eco 07 Bike Concept од Виктор Алеман е дизајниран да биде целосно расклопен и да се вклопи во куфер со големина на актовка. Исто така изгледа добро. За жал, сегашниот дизајн не е наменет да се расклопува секој ден, туку само кога нема да го користите некое време. Но, некој сигурно ќе го реши тоа прашање. Затоа што, ако размислите за тоа, ќе можете да одите со велосипед до работа, до ресторан или дома, да го расклопите велосипедот, да го ставите во специјално дизајниран ранец и да го земете со себе. Нема повеќе проблеми со паркирањето, нема повеќе качување на велосипедот во лифт или носење по скалите. И ако се занимавате со некој сериозен планински велосипедизам и доаѓате на непрооден терен – нема повеќе да го влечете велосипедот нагоре или надолу по застрашувачка стрмнина
Велосипеди со мотори на соларна енергија, со паметни катанци, мобилни кутии со батерии за е-велосипеди, со велосипеди на расклопување и модели за возење со претплата се само дел од решенијата што почнаа да ги воведуваат некои од европските земји
Во време на беснее цени на бензинот и климатска ранливост на планетата, велосипедот стана најважното транспортно решение во големите градови. На австрискиот велосипедски самит, кој се одржа оваа недела во Виена, велат дека во контекст на екологијата тој е десет пати поважен од електричните автомобили. Се разбира, постои и здравствената димензија на приказната – човек кој вози велосипед седум километри дневно живее 49 недели подолго од оној што не го прави тоа.
Концептот за интелигентни велосипеди на Крис Бордман можеби е најточниот модел за тоа какви промени можеме да очекуваме кај велосипедите во иднината. Британскиот златен олимписки медалист и етапен победник на Тур де Франс дизајнираше велосипед со резервен мотор на соларна енергија, вграден компјутер, безбедносен скенер за отпечатоци и тркала без краци. И, да, исто така изгледа одлично. Фактот дека моментално е достапен само како дизајн сугерира дека можеби ќе поминат години пред да го видиме на улиците. Но, ние зборуваме за иднината, нели?